ponedeljek, 9. november 2009

Paklenica







 Kam pa gremo V PAKLO !!!
Zanimiva je bilo saj nas je bilo kar nekaj.
Prvi dan v soboto sva preplezala Juho 6a+ (6a, 5c, 5c,6a,6a+, 6a, 6a)   250m
Lepa smer, toda ko že misliš da si iz tahudega te ne končem raztežaju čaka malo previsa in prečka a ni bilo hudega. Potem je do vrha še malo soliranja in sestop , ki se je končal že v mraku. Saj sva dolgo spala.

Tisti dan sm imel res smolo. Ko sem čez previs pogledal gor sm z očesom zataknil za bilko in potem je bilo veselja konec. Ne samo da me je tisti dan bolelo oko še spat nism mogel. Celo noč me je tako motila odrgnina in še naslednje jutro. Toliko časa dokler mi Grega ni dal vizink. Nato sem v nedeljo naredil še eno hitro turo.
Šel sem z velikega parkinga do vrha bele rampe ( bijela rampa 3- 130m ) in nazaj vse skupaj manj kot uro. Bil sem zelo zadovoljen saj se mi je oko malo pocajtalo. Pa tudi zato ker sem ugotovil da še nism za staro šaro ;)

No, da ne pozabim zopet sva z Đanijem tako kot prejšne leto, nočno plezala a tokrat nama ni šlo najbolje, mogoče zato ker sva imela celo občinstvo. Hotela sva splezati v Malemu čuku - Gospodari kiše 6a+ 120m. A zaradi mraza, ki je bil nism splezal tudi čez prvi cug (naslednje jutro so govorili da je bilo -1° ) No bilo je pa lepo saj sem sprobal Đanijevo lampico - reflektor :) .

No pa je bil spet en lep 1 November ;)


                  





                  


                    








                       

  

Ni komentarjev: