ponedeljek, 22. marec 2010

10. KRAŠKI MARATON





Pok, in začel se je 10. Kraški maraton (21km). Midva s sestrico Nino sva se nemudoma začela premikati z ostalimi. Nervoza pred pokom je bila velika saj tistih, ki so bili okoli mene. Neka ženska se je prav naglas drla "Dejmo , pa kdaj bomo začeli". Ker sem že pred štartom vedel, da bom danes tekel enakomerno in v svojem ritmu se nism pustil zmesti. Prvih 12 km je bilo res muka saj se nism še dovolj ogrel, no pa še rosilo je. Potem je bilo lažje. Pri 15km pa je rosenje počasi prehajalo v dež. Na sami progi nism imel večlih težav s kondicijo a kot ponavadi so me izdale pete. In ko sej tekel 17km me je začelo peči in rezati v obeh petah, a se nism dal. Odtekel sem do konca. Kar solidn čas za začetek tekaškega leta ura je kazala 1h 56min.

Povabili so tudi Jolando( na sredni sliki), bila je prva na 8km.
Za samo organizacijo so lepo poskrbeli, saj so pred štartom zaplesale mažoretke.














 Na sami progi sem pogrešal kaj hrupa, kej tukaj je bilo vse mrtvo, noben ni govoril, samo midva sva se pogovarjala med tekom. Bilo je kot bi prišel na britof vse tiho in samo globoko dihanje se je slišalo.
Midva pa sva imela hude debate in načrtovala kako bova jedla joto in klobaso na koncu.

Ker organizatorjem še ni uspelo objaviti vseh slik vam bom svoje slike pripel kasneje.
Sam pa tudi čakam na čase...

1 komentar:

Jernej pravi ...

Čestitam!