sreda, 3. november 2010

Kredarica 30.10.2010


No pa sm le prišel na svoj račun.
Kaj hitro mi je bilo jasno, da so vremenoslovci zopet usekal mimo.
In tako se je tudi izkazalo.
Sobota ura 5:00h zjutraj ni zvonila, ker pa sem imel v sebi toliko adrenalina sam vstal 5:05h brez ure.

Še nekaj malenkosti, zajtrk in kavica, ter brž proti Krmi. Vmes pobereva še Tatjano.
Se pripeljemo v Krmo in glej ga, sneg kake 2cm že na parkirnem mestu.
"Suprca" si rečem- pomislim pa kaj mi je, da nism s seboj vzel še boarda.
Parkirišče polno samo en je prespal na Kredarici - se vidi zamrznjene šipe.

Pa jo mahamo do pastircev, ta pa že pošteno snega skoraj do kolena.
Pot je mestoma bila malo ledena ampak dereze so ostale v ruzaku celotno turo.
Vroče pa tako za znort, preveč oblečen sem bi,l pol sm pa metal dol obleko na vsakem ovinku, hehe.
Predzadnji dvig do Kredarice naletimo na par ljudi, ki se že vračajo.


Vetr je tam pihal kar močno.
Zgoraj pa sonček v zavetrju je bilo prav lušno. Vremenkota povesta da je zjutraj pihalo cca 110km/h.
Ko smo bili mi gor je moč vetra padla na 70km/h.
Pa sm si takoj rekel Gregor vrh danes ni dosegljiv. Dva sta pod steno obračala ker so bili sunki premočni.
Pri sestopu srečamo še prve smučarje med njimi tudi  Roka. No ena je smučala že zjutraj, ta je najbrž prespala.



A bilo je vse po planih lepo vreme na Kredaric, kot sm načrtval.
Ko smo sestopali se je videlo s strani kjer je Vogel da se že zbirajo oblaki.
A takrat nismo se polni lepih vtisov vračali in nas to ni več motilo.

Lepa tura za začetek sezona!

Ni komentarjev: