sreda, 16. marec 2011

Klatenje po Begunščici

 Prejšni teden, v petek sem se po službi podal na Zelenico. Kaj hitro sm ugotovil, da danes kaj lepega ne bom splezal. In tako je tudi bilo. Odšel sem najprej v Ostržkovo grapo in v zgornjem delu obrnil zaradi klože.
Potem sem se odpravil v levo grapo od Ostržkove grape a tudi tam ni bilo uspeha, zopet kloža. Ko sem skoraj odnehal je mimo mene odšla neka gospa s smučkam. Toda bila je pri smučišču jaz pa še v grapi.
Odločen sem sklenil, da se podam v Y grapo.
Tempo sem imel kar hud, saj sem vedel, da je ob 18h že skoraj tema.

 V vstopu sem izbral desno strno in ozko varianto, sprva sm malo gazil nato pa mal zatikal za skale. Nato pa nadaljeval desno po grapi, malo prd vrhom sem obrnil saj se je že delal mrak.
Sestop je sledil s čelko in ko sem sestopal sem srečal celo četico turnuh smučarjev in nakaj pešakov z vrvmi in natrpanimi nahrbtniki. Pomoje so bili namenjeni v kočo.
Dan je minil kot bi mignil, bilo je enkratno in po službi se prileže.

Ni komentarjev: