nedelja, 9. oktober 2011

Mačkov graben - hitra kolesarska tura


Zadne dni lepega vremena sem izkoristil še za zadnjo kolesarsko turo na našem koncu.
Kajti na primorskem se šele sedaj začne, ko je sonce popustilo.

Po šihtu sem napokal kolo v avto in se odpeljal do Polhovega gradca. Tam pa s kolesom v breg v Mačkov graben. Tradicionaln vzpon , ki sem ga že večkrat odpeljal BP. Spodaj je šlo k za stavo, zgonji del pa sm se mal matral saj je bila cesta suha in makadam je bil našodran. Zato je kolo zakopaval. Kljub temu sem se pripeljal do vrha a sem vmes 2 krat stopil na tla. A nič ne de. ;)

Do kmetije zgoraj mi je nagajal šodr. Potem pa je šlo gladko.
 Kaj hitro sem bil na Gontah. Tam se malo odpočil in brž v dolino.
Spust je bil fenomenaln

Za zadnjo turo na tem koncu kar lepo, saj so bili tudi razgledi, ko sem šel do kmetije enkratni.

Nekaj utrinkov:

Ni komentarjev: