ponedeljek, 28. november 2011

Pretekle dva vikenda

Ker ni bilo nevem koliko časa sem se odločil da pretekle dva vikenda strnim v en blog.

Bilo je tako, da tudi en dan v vikendu nisva bila doma.
Vikend nazaj sva bila v soboto na Vrtači nasproti Begunjščice. Iskala sva vglavnem poti kjer je bilo sonce in tam sva si ga naužila a ne preveč saj sva v Nedeljo odšla na Korošico in dobila novo pošilko sonca. Tam je že bilo videti da se približuje zima saj je bilo spodaj vse zmrznjeno. Na Korošico sva jo mahnila najprej do planine korošica, nato pa desno do Hanjžkovega sedla in nato po grebenu na vrh. Lepa krožna tura v lepem vremenu.

Ta vikend pa sva se odločila, da izpolneva še nekaj neporavnanih računov in odšla na Kladivo. Zopet je bilo vreme lepo spodaj pa megla. Na Kofcah sva nazajgrede uživala s v toplem soncu in premišljevala kam jutri.

Odločitev je padla, Kukova špica.
No pa smo zjutraj napakiral ruzake in odšli proti dolini Vrat. Najprej smo okusili nekaj mraza potem pa nas je sonce grelo vse do vrha. Na vrhu je začelo pihljati zato zgoraj nismo delali starosti. Z nama je šla še mama Jožica.
Od zgoraj smo si ogledali žleb na Škrnatarico. Lepa linija in ni dvakrat za rečt, da če bo drugi teden saj malo lepega vremena, da ga greva popikat.
Skratka dan se je zaključil v pizzeriji Bolero. Ob dobri papici.