petek, 9. julij 2010

Južni del Polhograjskih dolomitov - Smer Butajnova

En teden imam zarisano pot, ki je poleg tega, da je kar nekaj vzponov tudi orjentacisko malo bolj
zahtevna. Tako sm se včeraj odločil po službi da jo odpeljem.


Na zemljevidu je zarisana pot. Predvsem prav udet je potrebno prvi del, ko moraš s ceste zaviti v pravo pot, ki pelje čez gozd do neke kmetije. Se pa tam tudi zelo strmo dviga zaradi tega je potrebno fajn prtisnt. Vn prideš pri neki hiši ( avtoklepar-čez dvorišče ). In nadaljuješ do glavne ceste kjer se gre na passo raven. Nato pa spust po vijugasti cesti in na koncu ostro desno proti Srednjem Vrhu.

Spet sem imel srečanje s psi, a tokrat sem bil zvit, nism pa vedel ,da tile kmečki psi jedo tudi energetske ploščice. Za naslednič obvezna klobasa ali pršut sm si zadal. Samo, da me ne bo potem ko mi jo bo zmanjkalo pojedel, hehe.

Visoko v gozdu in na lepem kraju (glej slike) sem prišel do neke velike kmetije (Bradeška) v Srednjem vrhu. Potem pa sm po brzpotju ubrav čez travnike in se pripeljal v vas Praprovče. Dve hiši in prijazna starejša gospa ( lastnica psov-sedaj kolegov).
Precej sm jo prašal za pot proti Šus-u in Žul-ju. Povedala mi je, da ko je bila mlada se je tam veliko vozila.
Kako lep kraj, sm si rekel. Tišina, narava in povrh še lep dan.
Gospa bi se kar pogovarjala saj očitno je bila sama, a meni se je mudilo naprej, saj me čaka še polovico ture, ki sm si jo zadal.
Pot se je spustila navzdol (zahtevno - veliko šodra in veliki kamni pa še vijugasta cesta).
Na kar pridem na asfaltno cesto, ki gre v Setnik a jaz sem na nje samo toliko, da pridem do mostu čez vodo in makadam ceste, ki se vzpenja na Šus. Tam ugledam veliko lepe pokrajine in na vrhu kmetija. Pot me pelje proti Žul-ju tam pa na veliki površini vidim kako ima neka kmetija gojišče srn in srnakov.
Čez gozd gre makadam pot ki je na odsekih zelo našodrana s ceste pa je prepad. Tako da je potrebna pozornost pri hitrosti.

No pa se brš neha gozd in že gledam Butajnovo z vrha hriba. Spust čez vas in nato nazaj proti Polhovemu Gradcu.

Tura je res lepa 100% prevozna, le na nekaj odcekih je treba fajn stisnt.
Sama tura ni dolga cca. 40km

Še nekaj slik s ture:

Ni komentarjev: