torek, 6. julij 2010

Po dežju vedno posije sonce ( Sv. Lovrenc )

Po čakanju na konec službe se je od čakanja tako uscal dež da ne morš verjet. Ampak kokr pravim vedno in tak je tudi moj slogan. Po dežju vedno posije sonce in tudi tokrat je.

Brž ko sem videl da se je vreme popravilo sem napokal in se odpeljal na standardno izhodišče.




Danes sem se odločil narediti raziskovalno na Sv. Lovranc in tudi to mi je uspela.
Kar nekaj časa sem nosil kolo a je bil trud poplačan, ko sem prišel do točke ker sem lahko kolesaril naprej.
Zgoraj sem bil poplačan z lepimi razgledi saj so se oblaki razkadili in posijalo je sonce.
Spust pa je bil fenomenalen a tudi nevaren saj je bila podlaga razmočena in po koreninah je bilo potrebno paziti.

Sem pa odkril ene par novih poti ki bodo kot nalašč za naslednič, ko pridem v te kraje.

Skratka, ni mi žal, da sm bil malo moker od dreves, bilo je fenomenalno.

Ko pa se pripeljem v Briše pa zagledam velik napis :
To je firma si rečem ;)


Ni komentarjev: