torek, 22. junij 2010

Kolesarska tura TOŠČ - Polhograjski Dolomiti



Ker je včeraj tako naneslo, da sm popoldan imel frej, sem brž v avto naložil kolo in se odpeljal na Pohograjski konec. Ker sm tam že veliko prekolesaril sm se odločil, da naredim še eno krožo turo in traven zajamen vrh Tošč.

Kar hitro sm se odpeljal od že znanega parkirnega mesta v Mačkovem grabnu naprej gor in bil v 40 min že na Gontah. Pihalo je in prav nič luštno ni bilo. Vmes je še nekajkrat posijalo sonce.



Na poti na Mali Tošč sem moral kolo kar nekajkrat dati na ramo in ga nesti saj so korenine velike pot pa je ozka in nevarna. A ko sem prišel na Tošč je bilo problemov konec.

No po osvojenem vrhu me je čakala še uživancija, spust v vasico Selo nato pa v Petačev graben in po cesni nazaj do izhodišča.

Ko sem prišel nazaj je čas kazal 1h 35min

Lepa tura
                                                         Še nekaj več slik :

Ni komentarjev: