torek, 8. junij 2010

Popoldanska tura Pohograjski dolomiti

Že nekaj časa me je grizla neka dolga in predvsem lepa kolesarska smer.

Pa je prišel čas (ponedeljek 7.06.2010 ) (slika 1) odhod pri odcepu za Mačkov graben 17:31

Pot sem nadeljeval naprej proti Črni vrh ter pri odcepu za Petačev graben (slika 2)desno naukreber, in skoz naravnost po makadamu do odceva za kmetijo Kačnikar, tam zaviješ desno in do kmetje ( kjer sta dva psa - Privezana a huda) in nato ostro levo nazaj po gozdni cesti v ornk klanc (fajn gont nč dol stopat - se da priti do vrha) do grebena ( slika 3, 4). Potem po celemu grebenu in tam je oznaka Selo - Tošč. V smeri oznake po malo manj strmem travniku s potko do makadam ceste_ovinek (pri ovinku prideš na cesto). Tam levo nadaljuješ do vasi Selo in do cerkvice za vasjo po makadamu ( slika 5, 6).(Pogled pri cerkvi kje sem vozi. greben - Slika 7 ) Za cerkvijo je manjša kmetija ( tam se pelješ čez kmetijo -pazi spet pes!!) in takoj za kmetijo desno v grapo (sedaj je bila razmočena). Po grapi ( slika 8, 9 ) navzdol do travnika in še naprej in prideš do prečkanje potokča ( horuk bicikl na rame in ga neseš čez) nato pa na kolo in fajn gont ( klanc je kr ornk-ampak se je dal prbrcat do gor). Tam na vrhu prideš do travnika ( slika 10) z lepim razgledom na desni strani. Prečkaš travnik in se zapelješ mimo kmetije Jevc ( tukaj NI psa !!). Potem nadaljuješ po makadam cesti z lepim razgledom in kar nekaj ovinkov. (ni tako blizu) Do odcepa za Gabrše tam zaviješ gor na desno.

Prideš do dveh kmetij ( no ene kr velike-zelo prijazni ljudje, A zopet sta DVA PSA !!! hehe), strahu ne manjka.
Tam greš mimo kmetije in se drži o madona tam sm pa imel za misl tam je cestic da se ti zmeša trikrat če ne štirikrat sm gonu nazaj v hrib ker nism prav udel. Nakoncu prašal gospodarja kmetije in mi je povedal.

No se pravi od kmetije 100m desno in nato mimo bal (slame v foliji) od tam pa skoz naravnost v hrib.
in to tako dolgo da cesta postane potka in potka postane ozka potka ki gre okoli hriba (tam je treba kolo nesti), spodaj zagledaš hišo in se spustih z biciklom na rami do hiše.

Potem pa še najlepše, spust v Mačkov Graben do izhodišča na koncu.

Čas poti cca. 2h40min z vključenim iskanjem, cca. 70km
Priporočam, tura je 98% prevozna, mestoma precej zahtevna

Lepi razgledi, to pa si oglejte sami na turi ;)