torek, 29. junij 2010

S kolesom po poti Roparskih Vitezov

     



Ponedeljek služba komaj čakam da jo je konec.
Odločitev pade tako po kosilu, danes grem z doma na Sv. Jakob, a vmes me pokliče dobri kolega Max - Oskar (plezalec, kolesar, alpinist).
Nakar mi na hitro opiše kako naj podaljšam turo in s tem se strinjam.
Ura je 16:00 ko se podam proti Toškem Čelu. Na Katarini sm kot bi mignil še glavni vzpon in vzpon na Sv. Jakoba. No super v manj kot 1h sem na Sv Jakobu.
Potem pa se je začela moja nova tura. Najprej do cerkve Sv. Katarine potem pa naravnost v gozd in po cca. 50m v ornk klanec, nakar se ustavi in naprej je potrebno kolo nesti, saj je ornk strmo in skalnato.
Končno sm prispel na vrh Jeterbenk-Pot roparskih vitezov. Ta pot se začne že na Sv. Jakobu.
Z Jeterbenka pa sem po slemenu naredil še kakšen kilometer in nato v dobrem in kar dolgem spustu dosegel Petelinc. Tam pa je zelo stara cerkev, ki ni videti da bi obratovala. Sej je kulturni spomenik.

No potem pa naravnost od cerkve po gozdni poti, ki se kmalu spremeni v skoraj neskončne stopnice. A se končajo, so pa definitivno zelo stare. Od tam pa zopet na kolo in v divjem spustu do hloda, ki je pred travnikom ( PAZI !! ), ker dobiš kar nekaj hitrosti je potrebno paziti, ker se mu ne moreš izogniti, da bi ga obvozil.  Potem pa po travniku do Žleb. Ker pa sem šel prej preden sem prišel v Žlebe čez neko kmetijo so me zopet lovili psi in to cucki ampak napadalni. ;)


Še nekaj slik:


1 komentar:

Anonimni pravi ...

Ta glavni vitez, ki pa še baje živi je pa Hollenkranz Pudellstein ...