ponedeljek, 28. junij 2010

LUBNIK - kolesarska tura

Že celi teden sm razmišljal kako bom med vikendom osvojil vrh nad Škofja Loko, Lubnik.
In to sen tudi naredil.
Po petkovem in sobotnem poležavanju v postelji si v nedeljo to nisem več dovolil.
Zato sem ob 7:00 napokal in odšel do Športne dvorane Podn z avtom.

Opis poti: Parkiraš pri dvorani Podn v Škofja Loki. Nato greš čez staro mesto v smeri Zminca.
Ko se z glavne ceste priključi stara cesta za vojašnico, zaviješ desno in se pelješ po lepo asfaltirani cesti zelo zelo visoko, zgoraj so lepi razgledi na Poljansko dolino in Pohograjske Dolomite. Na vrhu je okrepčevalnica pri Nacetu. (če si fajn zmatran se odpoči in se razglej - zelo lep razgled).
Nato nadaljuješ, po dveh ovinkih imaš makadamsko potko na desno na sedlo in tam tudi smerokaz Lubnik.
Tam prestaviš v lažjo prestavo in brcaš. Tako pribrcaš do razcepa, kjer zaviješ ostro levo (če si bik boš prišel tam kar daleč, če ne, pa opa kolo na rame in gasa naprej). No ampak, ko prideš navrh je ves trud poplačam z lepimi razgledi.
Pot nazaj v dolino: Zopet neseš kolo do izhodišča kjer si ga prej začel nositi ali pa se opogumiš in greš kar po skalah. Nato ne zaviješ desno, od koder si prišel prej ,ko si šel gor, ampak levo in se pelješ po kar široki poti, ker se potem po parih metrih znajdeš pred skalami, tam oprtaš kolo na ramo in ga neseš čez skalni skok. Od tam pa gasa naprej po lepi poti skoz navzdol do vasi Gabrovo v vasi pa zaviješ levo pri smerokazu Škofja Loka, in potem skozi gozd naravnost po poti tako da prideš pri S ovinku kjer si prej kolesaril ven. Nato se držiš leve in daš v nižjo predstavo ter se zaženeš v klanec. To pa je tudi zadnji vzpon. Nato prideš ven pri gradu. Zapelješ se še mimo in v stari del Škofja Loke.

Težavnost: zgornji del nošnja kolesa, spust - zgornji del kar zahteven mestoma nemogoč
                 Vmes pri skalnem skoku - kolo na rame