sreda, 16. junij 2010

Krožna kolesarsko popoldanska tura

No ker zadnje čase ni vremena za tečt sem se odločil, da naredim še eno krožno kolesarsko turo.
Ker mi je k srcu prirasel Mačkov graben, zato ker je pot ob vodi, in se konča s spustom, sem jo zopet mahnil v to smer.

Tura: cca. 1h za izkušene, 100% prevoznost

Začetek : odcep Mačkov graben

Opis: Parkiraš na koncu Mačkovega grabna, kjer je desno odcek za turistično kmetijo Mihačk.
Potem greš po cesti nazaj mimo grada do mosta v Pohovem Gradcu, tam takoj za mostom zaviješ levo in greš naravnost 50m levo nato pa desno v klanc in fajn goniš dokler je prideš na makadamsko cesto, po tej cesti se pelješ skoz do vasi Setnica (res lepi razgledi). Skozi vas in pred kamnolomom desno v breg (nč dol stopat, najtežji del :) fajn prtisnt pedala. Od tam se držiš gozdne potke in prideš na greben (zopet lep razgled), Tam se prikluči z desne strani pot na Garmado z Dvora (samo za orjentacijo), a ti greš kar naprej.
Od tam se ti odper še en lepo pogled in potem pred seboj zagledaš kočo na Klopcah.
Od tam se levo spustiš po godni poti (enkraten spust) in prideš do kmečkega turizma Mihačk na Setnici.
Greš desno čez dvorišče in zapelješ na pot ki vodi čez travnik pod cerkvico Sv. Uršule. Držiš se ceste ki gre potem v gozd, nato skoz naravnost prečiš da na desni že ugledaš Mačkov Graben ( sprva položna pot nato ornk spust). PAZI na ele. ograjo spodaj pri spodnjem travniku. Preskočiš ograjo in se pelješ po cesti mimo kmetije, ki je že ob cesti. Nato pa spust do izhodišča po cesti Mačkovega Grabna.

In kot bi vedel samo pospravim kolo v prtlažnik že na steklu avtomobila ugledam prvo rosenje dežja